۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد ۳۰۷۲۳۴

پراندلي درخواست تايم اوت کرد!

سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا معتقد است که رطوبت بالاي هوا در برزيل بازيکنان را خسته مي‌کند. او به سران فيفا پيشنهاد داد که دو وقت استراحت در جريان بازيها به تيم ها داده شود تا بازيکنان آبي بخورند و نفسي گيرند.
سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا معتقد است که رطوبت بالاي هوا در برزيل بازيکنان را خسته مي‌کند. او به سران فيفا پيشنهاد داد که دو وقت استراحت در جريان بازيها به تيم ها داده شود تا بازيکنان آبي بخورند و نفسي گيرند.
  
به گزارش ورزش 3، آيين قرعه کشي جام جهاني 2014 برزيل جمعه در باهيا برگزار مي‌شود. يکي از نگرانيهاي که تيم‌ها در جام 2014 برزيل دارند رطوبت بالاي هوا است. چزاره پراندلي سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا پيشنهاد جالبي را داد. او گفت: دو مشکل در برزيل وجود دارد که به هنگام جام کنفدراسيون ها در اين کشور با آن مواجه شديم يکي حرارت بالا و ديگري رطوبت زياد بود که باعث نگراني ما شده است. من پيشنهاد مي‌دهم که در طول 90 دقيقه دو وقت استراحت کوتاه در جريان بازي به بازيکنان داده شود تا آنها آبي بخورند و نفسي چاق کنند. اگر شما مي‌خواهيد که سطح بازيها بالا رود بايد به اين پيشنهاد ما توجه شود و آن را عملي کرد.اعتقادم دارم که اين دو وقت استراحت در جريان بازي تمرکز بازيکنان را بر هم نخواهد ريخت، بلکه برعکس آنها را شارژ مي‌کند و باعث مي‌شود تا با تمرکز بيشتري بازي را ادامه دهند چرا که‌ آنچه باعث مي‌شود تا تمرکز بازيکنان به هم ريزد تشنگي زياد و خستگي مفرط است.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا درباره اين سوال که آيا ديگر تيم‌ها با اين پيشنهاد او موافقت خواهند کرد اين گونه پاسخ داد: تمام تيم‌هاي که در جام کنفدراسيون ها شرکت کردند به استثناي تاهيتي چنين پيشنهادي را ارائه دادند. در آن بازيها بازيکنان ايتاليا به خاطر رطوبت بالاي هوا به مشکل خوردند تا جايکه 8 بازيکن از 11 بازيکن اصلي خواستار تعويض شدند.

چزاره پراندلي درباره اين سوال که دوست دارد تيمش در چه گروهي قرار گيرد اينگونه پاسخ داد: دوست ندارم با آلمان همگروه شويم.بهتر است که در فينال به مصاف اين تيم برويم. اميدوارم که در گروه سختي قرار گيريم چرا که تاريخ ثابت کرده است که ايتاليا هرگاه در گروه سختي بوده نتايج خوبي کسب کرده است.

فرانچسکو توتي اسطوره باشگاه رم چند سالي است که از بازيهاي ملي خداحافظي کرده است اما نمايش خوب او در فصل جاري رقابت‌هاي سري ‌A باعث شده است تا زمزمه‌هاي درباره بازگشت او به آتزوري در جام جهاني 2014 برزيل به گوش رسد. پراندلي درباره کاپيتان محبوب جالوروسي گفت: درباره توتي زياد صحبت کرده‌ايم. بهتر است که ما درباره او صحبت نکنيم چرا که صحبت کردن ما تمرکز او را برهم ريخت و باعث آسيب ديدگي‌اش شد. بايد ديگر در اين باره صحبت نکنيم. توتي مدتي است که‌ آسيب ديده و دور از ميدان است. هنوز مشخص نيست که بازگشت او به شرايط بازي چقد طول خواهد کشيد. نبايد درباره او توتي تصميم عجولانه‌اي بگيريم. منتظر مي‌مانيم تا ببينيم شرايط او چگونه خواهد شد.

ايتاليا در جام جهاني 2010 آفريقا جنوبي بسيار ضعيف ظاهر شد و حتي نتوانست از مرحله گروهي صعود کند.


ارسال به دوستان