۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۷۴۸۲
انتشار: ۲۱:۵۴ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۲

هشدار درباره فقر غذایی در انگلیس

گروهی از متخصصان بهداشتی گفته‌اند که فقر غذایی در بریتانیا به مشکلی جدی تبدیل شده که باید به آن به عنوان یک وضعیت اضطراری در زمینه سلامت همگانی نگریست.

به گزارش بی بی سی، شش چهره شاخص در زمینه بهداشت و سلامت عمومی بریتانیا در نامه‌ای به هفته نامه پزشکی بی ام جی (بریتیش مدیکال جورنال) هشدار داده‌اند که تغذیه نامناسب می‌تواند زمینه‌ساز مشکلات بهداشتی جدی شود.
 
این نامه همزمان با گزارش‌هایی منتشر شده که در آن به مشکلات برخی افراد در بریتانیا برای فراهم کردن خورد و خوراک اشاره شده است.

صلیب سرخ بریتانیا برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم، از مردم خواسته است تا کمک‌های غذایی خود را به این نهاد بفرستند تا میان نیازمندان توزیع شود.

اکتبر امسال، بنیاد تراسل که چهارصد مرکز خیریه دریافت غذا را اداره می‌کند، گفت که تعداد افرادی که سال گذشته به آنها کمک کرده، سه برابر شده و به ۳۵۰ هزار نفر رسیده است.

در نامه ارسالی به بریتیش مدیکال جورنال گفته شده که بر اساس تحقیقات انجام شده، مقدار پولی که خانواده‌ها برای تهیه غذا خرج می‌کنند، طی پنج سال هشت درصد کاهش یافته است.

خانواده‌هایی که دارای بچه هستند، با بیشترین مشکل رو به رو هستند.

تحقیقات نشان می‌دهد که بیشترین بخش از پس‌انداز خانواده‌ها ناشی از تصمیم آنها به خرید مواد غذایی ارزان‌تر و فرآوری شده، بوده است.

این نامه می‌افزاید که سوء تغذیه در دوران کودکی، عوارض بلندمدتی برای سلامت افراد خواهد داشت.

برچسب ها: انگلیس ، فقر ، غذایی
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی