۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۱۸-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۸۱۳۵
انتشار: ۱۵:۰۳ - ۱۸-۰۹-۱۳۹۲

سرگردانی برای گازوییل در بافت

عرضه نشدن سه روزه گازوئیل در شهرستان بافت استان کرمان ضمن ایجاد مشکل برای رانندگان، موجب تشکیل صف طولانی کامیون ها شده است.
 
به گزارش ایرنا، شهر بافت چهار جایگاه سوخت دارد که سهمیه بندی و کمبود گازوئیل باعث گلایه مندی مردم بویژه رانندگان خودروهای سنگین و باری شده است.
 
عرضه نشدن گازوئیل در حالی صورت گرفته که کامیون های عبوری که بارنامه نیز دارند، نمی توانند از سوخت استفاده کنند و مدت سه شبانه روز است که با بار در جایگاه سوخت معطل مانده اند.
 
مدیر شرکت نفت شهرستان بافت روز دوشنبه در این رابطه گفت: مجوز ارائه هرگونه پاسخ نسبت به این موضوع از سوی شرکت نفت استان را ندارد.
 
محمود صفی پور افزود: مشکل پیش آمده بر اساس قانون مصوبی است که از سوی وزارت نفت در باره سهمیه بندی نفت و گاز اعلام شده و تاکنون آن را اجرا نمی کردیم و با اجرای آن به این مشکل برخورد کردیم.
 
وی از توزیع روزانه 30 هزار لیتر گازوئیل قبل از اعلام این سهمیه بندی خبر داد و گفت: اکنون فقط سوخت ذخیره برای مواقع اضطراری برای اتوبوس ها به میزان چهار هزار لیتر در شهرستان موجود است.
 
عرضه گازوئیل در شهرستان بافت از روز جمعه تاکنون متوقف شده و وضعیت همچنان ادامه دارد.
برچسب ها: سرگردانی ، گازوییل ، بافت
ارسال به دوستان
سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود