۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۲۲-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۸۸۷۱
انتشار: ۲۱:۱۴ - ۲۲-۰۹-۱۳۹۲

امیدواری جان کری به ازسرگیری مذاکرات هسته ای با ایران

ایرنا - ˈجان کریˈ وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که انتظار دارد مذاکرات هسته ای با ایران در روزهای آینده از سرگرفته شود.

 به گزارش خبرگزاری رویترز از تل آویو، کری با اعلام اینکه پیشرفت به دست آمده است، خاطر نشان کرد که در حال حاضر به رایزنی نیاز است.

کری این سخنان را پس از آن بیان کرد که دیپلمات ها ادعا کردند که ایران مذاکرات فنی با شش قدرت جهانی در وین در مورد نحوه اجرای توافق هسته ای را دچار وقفه کرده است.

وزیر امور خارجه آمریکا در جریان سفر به سرزمین های اشغالی مدعی شد که ˈما در مورد این مساله در وین جدی بوده ایم و در حال پیشرفت هستیم، اما تصور می کنم اکنون مذاکرات در مرحله ای است که به رایزنی نیاز است.ˈ

وی افزود: احتمال زیادی وجود دارد که مذاکرات در چند روز آینده ادامه یابد و ما تا اجرای کامل این طرح پیش خواهیم رفت.
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود