۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد ۳۰۸۹۴۳

ونگر: به منچسترسيتي حسادت نمي‌کنم

ورزش 3 - سرمربي آرسنال پيش از ديدار با منچسترسيتي تاکيد کرد به هيچ وجه به اين تيم به خاطر بازيکناني که در اختيار دارد حسادت نمي‌کند.
  
تيم‌هاي منچسترسيتي و آرسنال امروز (شنبه) و از ساعت 16 و 15 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر مقابل هم مي‌ايستند.

اين ديدار در حالي برگزار مي‌شود که آرسنال با 35 امتياز صدر جدول رده بندي را در اختيار دارد و منچسترسيتي هم با 29 امتياز چهارم است. توپچي‌ها براي حفظ صدرنشيني و سيتي براي بهتر شدن شرايط خود در جدول به دنبال رسيدن به پيروزي هستند.

آرسن ونگر در مورد اين ديدار گفت: سيتي بازيکنان بسيار خوبي دارد. نمي‌توانم اين موضوع را رد کنم. من هم بازيکنان خوبي در اختيار دارم و به هيچ وجه به سيتي حسادت نمي‌کنم. بايد بگويم بازيکنان من نسبت به حريف خلاقيت بيشتري دارند و از انعطاف پذيري بيشتري هم برخوردارند. بدين ترتيب خيلي ساده‌تر مي‌توانم از سيستم چرخشي استفاده کنم.

ونگر که به ارائه فوتبال تهاجمي علاقه زيادي دارد قصد دارد با پيروزي مقابل منچسترسيتي، اختلاف خود با اين تيم را به 9 برساند. او در اين مورد هم گفت: نبايد فراموش کنيم که اگر سيتي به ما ببازد، 9 امتياز عقب مي‌افتد. به همين خاطر در جوّي منفي قرار گرفته‌اند اما آرسنال در شرايط مثبتي به سر مي‌برد. مي‌خواهيم نمايش خوبي داشته باشيم. شانس اين را داريم که در يک ديدار مهم به همه نشان دهيم ما همچنان تيمي خوب هستيم. مي‌خواهيم خيلي خوب از اين شانس استفاده کنيم.


ارسال به دوستان