۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۲۶-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۹۷۸۶
انتشار: ۱۶:۰۳ - ۲۶-۰۹-۱۳۹۲

حزب اسلامی کار همایش بزرگداشت نلسون ماندلا برگزار می‌کند

 سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: مقرر شده است در صورت امکان و فراهم شدن شرایط، سازمان دانشجویی حزب همایشی جهت بزرگداشت نلسون ماندلا رهبر فقید آفریقای جنوبی، برگزار کند تا سجایای اخلاقی و سیاسی وی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
 
محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با ایسنا، با مورد توجه قرار دادن جلسه شورای مرکزی حزب متبوعش، افزود : در این جلسه به بحث و بررسی اخبار روز کشور و موضوعاتی همچون بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت و سفر هیات پارلمانی اروپا به ایران، پرداخته شد.
 
وی با اشاره به این‌که در این جلسه شهربانو امانی مشاور معصومه ابتکار به عنوان مهمان حاضر و در خصوص آلودگی هوا، خاک و آب در کشور توضیحاتی را مطرح کرد،ادامه داد: امانی از احزاب و گروه‌های سیاسی خواست تنها به مباحث سیاسی نپردازند و از ظرفیت خود استفاده کرده و در کنار NGO ها و انجمن‌های مردم نهاد، نسبت به وضعیت موجود آب و هوا و محیط زیست کشور هم حساس باشند.
 
نیشایوری افزود: مقرر شد مطالب مطرح شده در جلسه شورای ، به سازمان سبز که همان سازمان حمایت از محیط زیست پاک و سالم است، ارجاع داده شود.
 
سخنگوی حزب اسلامی کار با بیان این‌که جلسه کمیته سیاسی حزب نیز تشکیل شد، گفت:در این جلسه مقرر شد که در صورت امکان و فراهم شدن شرایط، سازمان دانشجویی حزب همایشی جهت بزرگداشت "نلسون ماندلا" رهبر فقید آفریقای جنوبی، برگزار کند تا سجایای اخلاقی و سیاسی وی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
 
وی اضافه کرد: در تلاشیم تا از سفیر آفریقای جنوبی و همچنین سفیر اسبق ایران در آفریقای جنوبی که ارتباط نزدیکی با "نلسون ماندلا" در زمان ریاست‌جمهوری و بعد از آن داشته‌اند، به عنوان مهمان در این همایش دعوت کنیم.
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت