۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۷-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۹۹۱۳
انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۷-۰۹-۱۳۹۲

بیش از 892 هزار داوطلب در کنکور 93 ثبت نام کردند

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون سراسری سال 1393 ساعت 24 روز گذشته(سه شنبه) به پایان رسید و بر اساس آمار اولیه، در مجموع 892 هزار و 742 داوطلب ثبت نام کردند.
 
حسین توکلی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 1393 به منظور پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، بین الملل دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین متقاضیان تحصیل در آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش در آنها براساس آزمون صورت می پذیرد، و نیز دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه فرهنگیان از ساعت 14 روز شنبه 16 آذر ماه آغاز شده بود.
 
وی درباره چگونگی ویرایش اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی داوطلبان کنکور 93 نیز گفت: داوطلبانی که در آزمون سراسری 93 ثبت نام کرده و شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی دریافت کرده اند از روز شنبه سوم دی ماه تا سه شنبه ششم دی ماه فرصت دارند به سایت اینترنتی سنجش مراجعه و نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی خود اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: همچنین آن دسته از داوطلبانی که دیپلم خود را از سال 1384 و بعد از آن دریافت کرده و موفق به دریافت کدسوابق تحصیلی از طریق سایت اینترنتی وزارت آموزش و پرورش نشده و یا کدسوابق تحصیلی دریافتی آنها دارای اشکال و ایراد است، می توانند تا پیش از سوم دی ماه نسبت به رفع مشکل و دریافت کدسوابق تحصیلی خود اقدام کرده و با مراجعه به سایت سازمان سنجش، در آزمون سراسری سال 93 ثبت نام کنند.
 
آزمون سراسری سال 93 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم تیر و صبح روز شنبه هفتم تیر سال 1393 در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برچسب ها: داوطلب ، ثبت نام ، کنکور 93
ارسال به دوستان