۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۱۰۱۶۵
انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۲

نرخ باسوادی در کشور چقدر است؟

نرخ باسوادی در کشور بیش از 93 درصد است.

معاون سازمان نهضت سوادآموزی امروز در نخستین جشنواره تجلیل از دستگاه های برتر سوادآموزی در اصفهان گفت: اختلاف باسوادی شهر و روستا هم اکنون از 39 به هشت درصد و اختلاف سواد بین زن و مرد از 26 به سه ونیم درصد در گروه سنی 10 تا 49 سال رسیده است.

اقای کوثری مازندران ، سمنان و اصفهان را به ترتیب سه استان برتر در حوزه سواد آموزی دانست و افزود: نرخ باسوادی در استان اصفهان در این گروه سنی بیشتر از 96درصد است.

وی گفت: بازنگری برنامه درسی با رویکرد نیاز مخاطب، تنوع بخشی به تولید محتوای آموزشی متناسب با گروه های خاص و افزایش توانمندی آموزش دهندگان را از برنامه های این سازمان برشمرد.

معاون توسعه مدیریت سازمان نهضت سوادآموزی گفت : استقرار نظام الزام و تشویق، ارتقای ظرفیت بخش غیردولتی، افزایش بهره گیری از ظرفیت رسانه های ارتباط جمعی و نهادینه سازی و مشارکت اثربخش دستگاه ها و نهادهای برتر از دیگر اهداف و برنامه های این سازمان است.
برچسب ها: نرخ ، باسوادی
ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟