۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۰۱-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۰۷۰۷
انتشار: ۱۸:۰۷ - ۰۱-۱۰-۱۳۹۲

سرپرست فدراسیون اسکی تا روز چهارشنبه معرفی می شود

رییس سابق فدراسیون اسکی گفت:سرپرست این فدراسیون تا روزچهارشنبه هفته جاری ازسوی وزارت ورزش وجوانان معرفی خواهدشد.

عیسی ساوه شمشکی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود:درطول این مدت به هیچ عنوان به فدراسیون نرفته ام، زیرا دوران مسئولیت چهارساله ام به پایان رسیده و تمام مسئولیت ها برعهده دبیر فدراسیون است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها نماینده وزیر ورزش و جوانان در توسعه ورزش های زمستانی هستم و مطمئن باشید هر کمکی بتوانم به اسکی خواهم کرد.

رییس سابق فدرسیون اسکی در خصوص اینکه آیا راهکاری وجود نداشت تا او هم مانند بهرام شفیع به عنوان یک بازنشسته در انتخابات شرکت می کرد، گفت: ابلاغ شفیع هم هنوز صادر نشده است ، اما طبق قانون ما اجازه ثبت نام در انتخابات را نداشتیم و به همین دلیل از قانون اطاعت کردیم.

انتخابات فدراسیون اسکی قرار بود روز 20 آذرماه برگزار شود که به دلیل غیبت تعدادی از روسای هیات هابه تعویق افتاد. عیسی ساوه شمشکی رییس این فدراسیون نیز به سبب بازنشسته مجوز شرکت در انتخابات را کسب نکرد تابعد از حدود 27 سال از این فدراسیون کنار برود.

وی تصریح کرد: تا روز چهارشنبه برای فدراسیون اسکی نیز سرپرست مشخص خواهد شد و به طور حتم پس از مشخص شدن سرپرست تاریخ انتخابات اعلام می شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با جدایی از فدراسیون اسکی نگران آینده این رشته نیست، اظهار داشت: هیچ مشکلی وجود ندارد و برنامه های فدراسیون به بهترین شکل در حال اجرا است و تیم های ما همه در اردو هستند.

ساوه شمشکی خاطرنشان کرد:تااینجای کار پنج سهمیه برای حضور در المپیک زمستانی سوچی روسیه را دریافت کرده ایم و مطمئن باشید با بهترین نفرات در این مسابقات حاضر می شویم.

وی در مورد اینکه چه زمانی ترکیب تیم اعزامی مشخص خواهد شد، اظهار داشت: در صحرا نوردی و آلپاین نفرات نهایی هنوز مشخص نشده اند و باید از روز سه شنبه مسابقاتی برای صحرا نوردی و دو مسابقه هم برای الپاین برگزار کنیم تا بهترین نفرات راهی المپیک زمستانی شوند.
ارسال به دوستان