۰۸ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۸ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۲-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۰۷۶۰
انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۲-۱۰-۱۳۹۲

شرکت پست کمر فروشگاه های اینترنتی را می شکند؟

یکی از کاربران عصرایران در نامه ارسالی اش یه سایت ، از شرکت پست انتقاد کرد و نوشت: شکایتی از اداره پست داشتیم . این حرف تنها من نیست،بلکه همه فروشگاه دارهای اینترنتی با این تصمیم اداره پست از کار بیکار خواهند شد .
 
اداره پست به دنبال سودجویی و منفعت طلبی بیشتر خود و با توجه به اشراف به این موضوع که قسمت عمده سود و منفعت خود را از طریق جابجایی محصولات اینترنتی و در واقع فروشگاههای اینترنتی تامین میکند قبلا امکان ارسال سفارشات اینترنتی با پست سفارشی که هزینه پایینتری
داشت را می داد ولی از اول دی ماه به خاطر بالا بودن هزینه پست پیشتاز تمامی سرویسهای خرید اینترنتی را به زور مجبور به استفاده از ارسال پیشتاز کرده و امکان ارسال سفارشات با پست سفارشی را ممنوع اعلام کرده . در حالی که ارائه این خدمات در قانون اداره پست وجود
دارد .
 
با توجه به الزام شركتها و فروشگاههاي اينترنتي به استفاده از سيستم پيشتاز كمر ما واقعا مي شكند . محصولي كه معمولا قيمت آن درفروشگاهها 6000 يا كمتر از ده هزار تومان هست رو بايد مشتري شش هزار تومان يا بيشتر هزينه پستش را بدهد .
 
به خدا كمر ما ميشكند . منبع درامد من كه دانشجويم فقط و فقط از فروشگاه اينترنتي هست . تو رو خدا رسيدگي كنيد.
 
جالب اين هست كه در تصميم اتخاذ شذه اداره پست ميگويد كه با هماهنگي سرويسهاي خريد پستي اين كار رو انجام داده ايم در حالي كه اصلا چنين چيزي صحت ندارد و فقط به دنبال درآمد بيشتر خود هستند.

*عصرایران ، آماده دریافت و انتشار پاسخ شرکت پست می باشد.

ارسال به دوستان