۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۷-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۱۷۹۹
انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۷-۱۰-۱۳۹۲

عضو هیات‌رئیسه مجلس: دانشجویانی که در فتنه 88 شرکت کردند حق بازگشت به دانشگاه را ندارند

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویانی که به گزارش دستگاه‌های امنیتی در مرکز دایره فتنه 88 بودند راه بازگشت به دانشگاه و ادامه تحصیل را برای خود بسته‌اند.

عبدالرضا مصری سخنگو، عضو هیئت‌رئیسه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس افزود: همه کسانی که در فتنه 88 شرکت کردند اشتباه بزرگی را مرتکب شدند ولی همه دانشجویان ستاره‌دار را نمی‌شود با یک نسخه درمان کرد.

مصری ادامه داد: یک دانشجو ممکن است اشتباهاتی انجام دهد که گاهی اوقات از سر نا آگاهی و بی‌احتیاطی است که در حالت عادی کاملاً مخالف رفتار قبلی خود است ولی کسانی که در جریان فتنه دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب بوده‌اند جدای آن دانشجویانی هستند که خطایی کوچک انجام داده‌اند.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دانشجویانی که در یک حرکت سازمان‌یافته و کاملاً آگاهانه در جریان فتنه88 شرکت کردند و به نظام، انقلاب و ملت ضربه زدند و برای همراهی با جریان فتنه انگیزه و ایده داشتند دیگر جایی برای بازگشت به دانشگاه ندارند.

نماینده مردم کرمانشاه گفت: قطعاً هیئت گزینش به تنهایی اجازه بازگرداندن این دانشجویان را ندارد و اگر بخواهد وارد این مسئله شود باید با دستگاه‌های امنیتی و نهادهای مربوطه تعامل و همکاری داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر یک روز نظام با شرایط خاص تصمیم برای بازگشت این دانشجویان گرفت و آنها مورد رأفت اسلامی قرار گرفتند نباید طلبکارانه به موضوع نگاه کنند.
ارسال به دوستان