۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۴-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۲۷۸۸
انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۴-۱۰-۱۳۹۲

ورود ال‌جی به بازار فناوری‌های پوشیدنی

اما پیش‌بینی می‌شود که ال‌جی مشکلات خود را در این زمینه از میان برداشته است و برای رقابت با محصولات مشابه از جمله Nike+ FuelBand SE که در بازار فروخته می‌شوند، دستبند هوشمند خود را به زودی عرضه کند.
پیش‌بینی شده است که شرکت ال‌جی دستبند هوشمند خود مخصوص تناسب اندام را با نام Lifeband Touch در یکی از دو نمایشگاه CES 2014 یا MWC 2014 در ماه‌های ژانویه و فوریه سال جدید میلادی عرضه ‌کند.

به گزارش فارس به نقل از تِک‌تایمز، شرکت ال‌جی سرانجام دستبند هوشمند خود مخصوص تناسب اندام کاربران را با نام Lifeband Touch معرفی کرد و توضیح داد که این شرکت بزرگ الکترونیکی قصد دارد از این فناوری پوشیدنی در نمایشگاه CES 2014 یا کنگره جهانی تلفن‌همراه(MWC 2014) در ژانویه یا فوریه سال آینده رونمایی کند.

دو نمایشگاه CES و MWC بزرگترین رویدادهای عرصه فناوری در جهان محسوب می‌شوند و بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان آخرین دستاوردهای خود را در آن‌ها عرضه می‌کنند.

رسانه‌های خبری و شرکت‌های تجاری بزرگ هر ساله این دو نمایشگاه را زیر نظر می‌گیرند تا آخرین دستگاه‌های الکترونیکی عرضه شده را معرفی کنند و در این میان، پیش‌بینی شده است که شرکت ال‌جی دستبند هوشمند خود مخصوص تناسب اندام را با نام Lifeband Touch در یکی از این دو نمایشگاه عرضه می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده روی شبکه اجتماعی توئیتر، این دستبند هوشمند شباهت زیادی به Smart Activity Tracker دارد که در نمایشگاه CES 2013 توسط شرکت ال‌جی عرضه شده بود. شرکت ال‌جی اعلام کرده بود که این دستبند هوشمند را در تابستان سال 2013 روانه بازار می‌کند که البته به دلیل برخی مشکلات این محصول هرگز به دست کاربران نرسید.

اما پیش‌بینی می‌شود که ال‌جی مشکلات خود را در این زمینه از میان برداشته است و برای رقابت با محصولات مشابه از جمله Nike+ FuelBand SE که در بازار فروخته می‌شوند، دستبند هوشمند خود را به زودی عرضه کند.

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که این شرکت کره‌ای همچنین در حال طراحی دیگر فناوری‌های پوشیدنی است که از جمله آن‌ها می‌توان به ساعت مچی هوشمند G Arch و هم چنین دستبند هوشمند سلامتی G Health اشاره کرد.

این در حالی است که شرکت ال‌جی به صورت همزمان بهترین گوشی هوشمند خود موسوم به G3 را نیز تولید می‌کند تا در آینده نزدیک آن را در اختیار کاربران بگذارد.
ارسال به دوستان
«خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر ۵ روش ژاپنی برای آرامش ذهن