۲۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۵-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۳۰۵۱
انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۵-۱۰-۱۳۹۲

پرینتری که شکلات چاپ می کند (+عکس)

باشگاه خبرنگاران - یکی از تنقلات  محبوب بسیاری از انسان ها شکلات است و این محبوبیت به حدی است که بسیاری حاضرند روزانه حنی یک کیلو شکلات بخورند. این افراد حتما باید با شنیدن جدیدترین دستاورد دانشمندان علم تغذیه خوشحال شده باشند.

به تازگی یک پرینتر سه بعدی برای ساخت شکلات های خوشمزه با طرح های باورنکردنی ساخته شده است که به مشتریان اجازه می دهد حتی صورت خود را به شکل شکلاتی در اختیار داشته باشند. برای اینکار تنها کافی است یک عکس به دستگاه داده شود تا آن شکلاتی مشابه آن را تولید کند.

این دستگاه در اصل اولین پرینتر شکلاتی در دنیاست که راه اندازی شده است و صاحب آن نیز یک شرکت تولید تنقلات به نام "چوک" است. به گفته مسئولین این شرکت درست کردن هر شکلات به شکل صورت انسان می تواند میان 50 تا 80 یورو هزینه داشته باشد.






برچسب ها: پرینتر ، شکلات ، چاپ ، عکس
ارسال به دوستان
ترسناک‌ترین دریاچه‌های جهان؛ از دریاچۀ مخفی تا دریاچۀ جسدهای غرق‌شده (+عکس) ماجرای یک ابر مرموز؛ بدترین سال در تاریخ بشر چه سالی بود؟ قیمت میلیون‌دلاری نقاشی دو هزارسالۀ یک «مُردۀ مصری» (+عکس) ۸ دلیلی که کودک شروع می‌کند به دروغ گفتن به شما این ویلا در شهر شاندیز «بهترین خانۀ ایران» در سال 1403 است (+عکس) راهکار دانشگاه استنفورد برای حل درگیری های زناشویی که رابطه‌ عاطفی شما را شادتر می ‌کند یک نقاشی ساده چگونه می‌تواند راز «شخصیت» را فاش کند؟ چطور هویج عسلی درست کنیم؟ این روش ۱۵ ثانیه‌ای رشته افکار پریشان را پاره می‌‌‌کند ۷ رفتار مردانی که فقط تظاهر به داشتن اعتماد به نفس می‌کنند آیا نئاندرتال‌ها لباس می‌پوشیدند؟ طرح‌ خاص و متفاوت معمار ایرانی برای یک خانۀ بتنی (+عکس) دروغ‌هایی که بچه‌ها می‌گویند و والدین همیشه باور می‌کنند شمشیرهای سه‌هزارسالۀ ایرانی با «مته و چسب» دستکاری شده‌اند(+عکس) عکسی که داوران شرکت سونی را هم به اشتباه انداخت