۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۹-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۳۹۴۷
انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۹-۱۰-۱۳۹۲

مراسم ازدواج پشت میله‌های زندان در طبس

«مریم» و «رضا» تنها می‌توانند در ملاقات‌های خصوصی و در روزهایی که سازمان زندان‌ها تعیین می‌کند و یا در مرخصی‌هایی‌شان یکدیگر را ببینند، تا پس از گذران دوران محکومیت با فراهم آوردن کاشانه‌ای به زندگی زناشویی‌شان ادامه دهند.
رئیس اداره زندان طبس گفت: زمینه ازدواج‌ دختر و پسر زندانی در طبس فراهم و مراسم عقدکنان عروس و داماد نیز در ندامتگاه طبس برگزار شد که این اتفاق خوشایند برای دومین بار در ندامتگاه طبس انجام می‌شود.

حسین حسین‌پور در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: براساس آئین‌نامه‌ی سازمان زندان‌ها زمینه‌ی ازدواج دختر و پسر زندانی در ندامتگاه طبس فراهم و مراسم عقدکنان این عروس و داماد هم باشرکت جمعی از محکومان ساکن در ندامتگاه طبس برگزار شد.

وی ادامه داد: این زوج خوشبخت باحضور عاقد، در پای سفره‌ی عقد نشستند و پس از جاری شدن خطبه‌ی عقد، زندگی مشترک‌شان را در پشت میله‌های زندان آغاز کردند که هر دو تا حدود 2 سال دیگر باید در زندان طبس دوران محکومیت خود را سپری کنند، که امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور از طرف قوه قضائیه و کمیسیون مربوط به عفو زندانیان، این دوران محکومیت برای‌شان کوتاه‌تر شود.

رئیس اداره زندان شهرستان طبس خاطرنشان کرد: «مریم» و «رضا» تنها می‌توانند در ملاقات‌های خصوصی و در روزهایی که سازمان زندان‌ها تعیین می‌کند و یا در مرخصی‌هایی‌شان یکدیگر را ببینند، تا پس از گذران دوران محکومیت با فراهم آوردن کاشانه‌ای به زندگی زناشویی‌شان ادامه دهند.

وی یادآور شد: این اتفاق خوشایند برای دومین بار است که در ندامتگاه طبس انجام می‌شود و پیش از این نیز در شهریور 1391 مراسم عقد دیگری در این ندامتگاه برگزار شده بود.
برچسب ها: مراسم ازدواج ، زندان ، طبس
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت