۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۰-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۴۱۱۸
انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۰-۱۰-۱۳۹۲

بخاری بدون دودکش 5 نفر را از پا درآورد

 سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: پنج نفر در 24 ساعت گذشته براثر استنشاق گاز مونو اکسید کربن در شهرستان های آران و بیدگل و کاشان جان باختند.
 
دکتر ˈسیدمحمدحسین مکیˈ به ایرنا اظهار کرد: به دنبال گزارشی مبنی بر گاز گرفتگی چهار کارگر یک شرکت فرش ماشینی آران و بیدگل، عوامل اورژانس شامل تکنسین، کمک تکنسین و دیگرعوامل اورژانس و پشتیبانی به محل سکونت آنان اعزام شدند.
 
وی گفت: در بررسی این حادثه چهارکارگر به نام های ˈحسین حمیدیˈ مرتضی و محسن بذریˈ و ˈجواد سکوتیˈ از قربانیان این حادثه جان خود را از دست داده بودند که علت حادثه نیز استفاده از بخاری گازی بدون دودکش و استنشاق گاز مونواکسید کربن بوده است.
 
دکتر مکی همچنین گفت: در حادثه دیگری خانم ˈسلطان رحیمیˈ 30 ساله براثر استنشاق گاز مونو اکسید کربن جان خود را از دست داد.
 
وی افزود: پسر 17 ساله این خانواده نیز از سوی نیروهای اورژانس کاشان به بیمارستان اعزام و هم اینک فرد مصدوم به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده است.
 
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در پایان استفاده از وسایل گاز سوز استاندارد و رعایت موارد ایمنی با نظر کارشناسان را متذکر شد و گفت: خانواده ها بایستی موارد ایمنی را جدی بگیرند.
برچسب ها: بخاری ، بدون دودکش
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است