۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۲-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۴۵۳۲
انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۲-۱۰-۱۳۹۲

انسداد ۳ روزه جاده هراز

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تاکید کرد که با توجه به لغزندگی جاده‌ها خودروها وسایل ایمنی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور از بارش برف در استان‌های خراسان شمالی و رضوی، اصفهان و یزد و همچنین انسداد ۳ روزه جاده هراز به علت تعمیرات خبر داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی در گفت‌وگو با فارس افزود: برابر آخرین اخبار دریافتی در اکثر محورهای استان خوزستان بارش باران در جریان است.

وی ادامه داد: در استان خراسان شمالی محور بجنورد به شیروان و در اکثر محورهای استانهای اصفهان، یزد و خراسان رضوی بارش برف ادامه دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تاکید کرد که با توجه به لغزندگی جاده‌ها خودروها وسایل ایمنی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

سرهنگ حمیدی از انسداد جاده هراز هم خبر داد و افزود: این محور از امروز تا روز سه شنبه به مدت سه روز هر روز از ساعت 9:30 تا 16:30 به منظور انجام عملیات تعمیرات دوره‌ای سیستم‌های روشنایی داخل تونل شماره 10 مسدود می‌شود.
برچسب ها: انسداد ، جاده هراز
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی