۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۵۵۱۸
انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲

اعلام محدودیت ترافیکی کشور/جاده‌های تهران - شمال یکطرف می‌شوند

سرپرست راهداری استان تهران از اجرای محدودیت های ترافیکی از امروز تا پایان یکشنبه (29 دی) و یک طرفه شدن جاده های تهران - شمال خبر داد.

ˈمجید صباغ زادهˈ روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، افزایش مسافرت و حجم تردد خودروها، محدودیت های ترافیکی اعمال شده است.

وی افزود: مسیر های خروجی و ورودی استان تهران و استان های همجوار نیز مشمول این محدودیت های ترافیکی می شود.

سرپرست راهداری استان تهران گفت: در محور کندوان تردد خودروها از ساعت 14:30 تا 24 روزهای جمعه و یکشنبه (27 و 29 دی) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 24 از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزین) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

صباغ زاده به محدودیت ترافیکی در محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمام خودروها از ساعت 13 تا 24 یکشنبه (29 دی) از رودهن (محدوده مشاء) به سمت آمل ممنوع است.

وی افزود : دراین مسیر، تردد خودروها از ساعت 15 تا 24 یکشنبه از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

سرپرست راهداری استان تهران یادآور شد: تردد تریلر، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است.

وی گفت: در محور فیروزکوه نیز تردد تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای جمعه و یکشنبه (27 و 29 دی) از محور تهران به قائم شهر و بالعکس در جاده دماوند ممنوع است.

صباع زاده با تاکید بر ممنوعیت تردد تریلرها در محور هراز افزود: تردد کامیون و کامیونت ها از ساعت 6 تا 24 از پنجشنبه تا یکشنبه (29 دی) در این محور ممنوع خواهد بود.

وی به رانندگانی که قصد تردد در محورهای برفگیر کشور را دارند توصیه کرد زنجیرچرخ ، لباس گرم و مواد غذایی همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم گرمایشی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.
برچسب ها: محدودیت ، ترافیکی ، تهران ، شمال
ارسال به دوستان
ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود و برای سرش 7 میلیون دلار جایزه تعیین کرد تله‌پورت در فناوری کوانتوم ممکن شد خوردن این غذا سبب کاهش کلسترول می‌شود حزب‌الله لبنان شهادت ابراهیم عقیل را تأیید کرد عکس کاوشگر «جویس» از زمین، ماه و اورانوس در مسیر مشتری انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله