۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۵۶۶۵
انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۲

خط لوله گاز مصر برای بار دوم در یک ماه گذشته منفجر شد

افراد مسلح ناشناس دیشب برای بار دوم در یک ماه گذشته، خط لوله گازی که منطقه صنایع سنگین در صحرای سینا را تغذیه می کند، منفجر کردند.
 رسانه های خبری داخلی مصر به نقل از منابع امنیتی اعلام کردند که شش فرد مسلح نقابدار سوار بر خودرو، بمبی را در مسیر خطوط لوله انتقال گاز به کارخانه سیمان در منطقه صنایع سنگین ˈریسانˈ در جنوب شهر ˈعریشˈ در صحرای سینا ، کار گذاشتند.

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری ˈیونایتدپرس اینترنشنالˈ، خط لوله گاز مذکور که منطقه صنایع سیمان در صحرای سینای مصر را تغذیه می کند، برای بار دوم است که طی یک ماه توسط افراد مسلح ناشناس منفجر می شود.

مسوولان شرکت خط لوله گاز برای کاهش زبانه های آتش که چندین متر ارتفاع داشت، مسیر این خط لوله را مسدود کردند.

ˈحازم ببلاویˈ نخست وزیر مصر در گفت و گوی مطبوعاتی، با محکوم کردن این حادثه گفت:

تروریسم مانع پیشرفت مصر در مسیر اجرای طرح ˈنقشه آیندهˈ نمی شود .

وی افزود: دولت اجازه نمی دهد سرمایه های مصر به هدر رود و به شدت با هرکس که اینگونه اقدامات جنایتکارانه را انجام می دهد، مقابله خواهد کرد.
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی