۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۱۶۰۷۰
انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۲

فبلت نیرومند HP به بازار خواهد آمد

فبلت‌های جدید اچ.پی Slate6 و Slate7 نام داشته و ابتدا در بازار هند عرضه خواهند شد و سپس در سایر نقاط جهان در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.
ایتنا- مدیران شرکت HP بازار فبلت‌ها را برای عرضه محصولات جدیدی مناسب دیده و به زودی دو مدل فبلت را به بازار خواهند فرستاد.

مدیران شرکت HP بازار فبلت‌ها را برای عرضه محصولات جدیدی مناسب دیده و به زودی دو مدل فبلت را به بازار خواهند فرستاد.

به گزارش ایتنا مسئولان این شرکت برای مدتی طولانی به تحلیل بازار پرداخته بودند تا بتوانند بهترین محصول ممکن را عرضه کنند.

ران کالین یکی از مدیران ارشد اچ.پی در این باره می‌گوید: «ما به ببررسی بازار پرداختیم و متوجه شدیم که کاربران تلت‌ها و تلفن‌های همراه به استفاده همزمان از امکانات هر دو وسیله علاقه‌مند هستند و به همین دلیل نیز بازار فبلت‌ها رو به رشد است و دارای پتانسیل بالایی برای عر ضه محصولات است و ما نیز می‌خواهیم بخشی از این بازار را در اختیار داشته باشیم.»

فبلت‌های جدید اچ.پی Slate6 و Slate7 نام داشته و ابتدا در بازار هند عرضه خواهند شد و سپس در سایر نقاط جهان در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

همانطور که نام این دو مدل نشان می‌دهد دارای نمایشگرهای ۶ و ۷ اینچی هستند.

نوع پردازنده این سیستم‌ها هنوز اعلام نشده است ولی از دسته چهار هسته‌ای خواهد بود.

همچنین قیمت این محصول نیز تعیین نشده است.
برچسب ها: فبلت ، hp ، بازار
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر