۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۵-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۱۶۷۳۲
انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۵-۱۱-۱۳۹۲

عمل زیبایی بینی چه عوارضی دارد؟


یک فوق تخصص جراحی پلاستیک معتقد است: عمل جراحی زیبایی بینی اگر توسط افراد متخصص انجام شود عوارض جدی نخواهد داشت.

دکتر غلامرضا امیریان در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه جراحی بینی آن طور که گفته می‌شود عارضه ندارد، اظهار داشت: عمل جراحی زیبایی بینی اگر توسط افراد متخصص انجام شود عوارض چندانی نخواهد داشت.

وی افزود: جراحی بینی نیز مانند هر عمل دیگری یکسری عوارض عمومی دارد که عفونت، خونریزی، باقی ماندن جای جراحی و غیره از جمله آنها است.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک درباره عوارض اختصاصی جراحی بینی نیز یادآوری کرد: مناسب نشدن ظاهر بینی از مهمترین عوارض اختصاصی این نوع عمل است که گاهی فرد ظاهر جدید بینی خود را نمی پذیرد و مجبور است بار دیگر بینی خود را عمل کند.

امیریان خاطرنشان کرد: اگر عمل جراحی بینی توسط افراد متخصص و آن هم به شیوه‌ای صحیح انجام شود عوارضی از جمله از بین رفتن حس بویایی، تنگی نفس و غیره را در پی نخواهد داشت و بینی فرد از نظر بویایی و تنظیم رطوبت مشکلی پیدا نمی‌کند.

وی در ادامه بینی را یکی از مهمترین قسمت‌های صورت دانست که تاثیر زیادی روی چهره فرد دارد و تصریح کرد: عمل جراحی زیبایی بینی برای افرادی توصیه می‌شود که بینی آنها ظاهر مناسبی ندارد، دچار برآمدگی یا در زبان آمیانه قوز است و سوراخ‌های بزرگ دارد.

به گفته امیریان، برخی از افراد نیز از جنبه درمانی نیاز به عمل جراحی دارند و بینی آنها ممکن است دچار انحراف، پولیپ و یا ... باشد که این نوع عمل با عمل زیبایی تفاوت دارد.

امیریان سن مناسب برای عمل بینی در پسرها را بعد از 15 سالگی و در دخترها بعد از 13 سالگی عنوان کرد و ادامه داد: بعد از این سن بلوغ فکری و خصوصا بلوغ استخوانی و جسمی فرد کامل شده است.
برچسب ها: عمل ، زیبایی ، بینی ، عوارض
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان