۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۰۷-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۱۷۲۳۹
انتشار: ۱۶:۴۳ - ۰۷-۱۱-۱۳۹۲

ثبت‌نام آزمون آیلتس آغاز شد


رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز ثبت‌نام آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک و جنرال خبر داد.

به گزارش ایسنا، ناصراقبالی با بیان اینکه ثبت‌نام آیلتس آکادمیک و جنرال از امروز هفتم بهمن ماه آغاز شده و تا روز شنبه 12 بهمن ماه ادامه دارد، اظهارکرد: متقاضیان برای شرکت در آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال می‌توانند با مراجعه به سایت Ielts.iauset.com نسبت به ثبت‌نام آنلاین خود اقدام کنند.

وی افزود: این آزمون در تهران و در روز دوشنبه 17 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در مورد زمان حضور در جلسه، گفت: ثبت‌نام شوندگان باید ساعت هفت صبح در مکان موردنظر حضور به هم رسانند.

اقبالی در این مورد که مصاحبه این آزمون در چه زمانی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آزمون مصاحبه در فاصله زمانی یک هفته قبل و تا یک هفته بعد از آزمون کتبی برگزار خواهد شد، که نحوه اطلاع رسانی برای زمان مصاحبه از طریق پست الکترونیکی به ثبت‌نام شدگان اعلام خواهد شد.

وی درباره زمان اعلام نتایج آزمون، خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون در روز چهارشنبه، 28 اسفندماه از طریق سایت results.ielts.com اعلام خواهد شد.
برچسب ها: ثبت‌نام ، آیلتس
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی