۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۰۹-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۱۷۶۵۵
انتشار: ۱۳:۵۷ - ۰۹-۱۱-۱۳۹۲

۳ اشتباه استراتژیک بیمه گران آسیایی درباره بیمه بازنشستگی

این کارشناس بیمه در ادامه افزود: حتی کسانی که اکنون پس انداز خوبی را برای این دوران جمع آوری کرده اند نیز خواهان آغاز زودتر دوران بازنشستگی خود هستند.

صنعت بیمه- سرمایه گذاران در آسیا درباره نیازهای دوران بازنشستگی سه اشتباه فاحش را تاکنون مرتکب شده اند.

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، طبق آخرین تحقیقات انجام شده توسط شرکت "منو لایف"، سرمایه گذاران در بخش بیمه بازنشستگی در محاسبه نیازهای افراد اشتباهاتی را داشته اند که از عمده ترین دلایل آن می توان به زمان دقیق بازنشستگی، هزینه های روزانه و توانایی کار در دوران بازنشستگی اشاره کرد.

آنان میزان امید به زندگی را حداقلی در نظر می گیرند و تنها دوسوم درآمد افراد را، هزینه کافی برای این دوران می دانند اما بازنشستگان به مبالغ بیشتری احتیاج دارند و می توانند نیمی از برنامه های خود را در این دوران انجام دهند در حالی که در میزان کارایی آنان اغراق شده است.

از سوی دیگر، میزان پس انداز در دوران بازنشستگی نیز برای ساکنان این قاره حداقلی است.

"روبرت کوک" رئیس بخش امور مالی آسیا در منولایف، در این باره گفت: متاسفانه بسیاری به این اهداف اشتباه چشم دوخته اند و اکنون تمامی این اشتباه ها به درستی درک می شود. این مسئله منجر شده تا عده ای دیرتر از زمان موعد بازنشسته شوند و از شرایط مناسب برخوردار نباشند.

او ادامه داد: ما در این تحقیق متوجه شده ایم که افراد 20 ساله کنونی می خواهند در 58 سالگی بازنشسته شوند اما در شرایط کنونی افراد در دهه ششم زندگی خود یعنی 65 سالگی بازنشسته می شوند. این افراد وقتی به دوران پیری می رسند، درمی یابند که زندگی طولانی تری خواهند داشت.

این کارشناس بیمه در ادامه افزود: حتی کسانی که اکنون پس انداز خوبی را برای این دوران جمع آوری کرده اند نیز خواهان آغاز زودتر دوران بازنشستگی خود هستند.

شرکت کنندگان در این تحقیق می خواهند که میزان هزینه کَرد آنان در دوران بازنشستگی، 64 درصد از درآمد کنونی آنان را تشکیل دهد اما حقیقت آن است که آنان به مبالغ بیشتری نیاز خواهند داشت.

منولایف فایننشال، یکی از شرکت های بزرگ بیمه و مالی در کانادا است. مرکز این شرکت در "تورنتو" قرار دارد اما حوزه فعالیت آن تا آسیا و آمریکا گسترده شده است. منولایف با در نظر گرفتن سرمایه در بازار، یکی از بزرگترین شرکت های بیمه عمر در جهان است. این شرکت بیش از 26 هزار کارمند در سراسر جهان دارد. درآمد این شرکت کانادایی حدود 47 میلیارد دلار برآورد شده است، در حالی که درآمد خالص آن بیش از 2 میلیون دلار بوده است.

این شرکت کانادایی به عنوان نخستین شرکت بیمه در سال 1887 فعالیت خود را در کانادا آغاز کرد و در سال 1902 حوزه فعالیت خود را تا چین و هنگ کنگ گسترش داد. این شرکت همچنین دفتری در فیلیپین دایر دارد.
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی