۱۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد ۳۱۷۸۰۰
انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۰-۱۱-۱۳۹۲

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام یه خونه

بنیامین بهادری تک‌آهنگ جدید خود را به یاد همسر مرحومش نسیم حشمتی منتشر کرد. این تک‌آهنگ «یه خونه» نام دارد و با شعری از فرید احمدی همراه است.

تنظیم این قطعه از نیما وارسته بوده که با ملودی و صدای بنیامین همراه شده است. همچنین گیتار الکتریک آلن بارسخیان در این اثر شنیده می‌شود.

دانلود
ارسال به دوستان
عکسی که داوران شرکت سونی را هم به اشتباه انداخت عکس های مقایسه ای جالب از جوانی و ۱۰۰ سالگی این گوشی موقعیت شما را حتی با GPS خاموش ردیابی می‌کند لیست غذاهای سریع با سیب زمینی و نان این سنگ ۱۷ کیلویی از طلا ارزشمندتر شد (+ عکس) مهم‌ترین دیوارهای جهان باستان؛ از «مار سرخ گرگان» تا «دیوار هادریان» (+عکس) بیوگرافی فاطیما بهارمست؛ از اجرا در ۶ سالگی تا بازیگری در «از سرنوشت» (+عکس) چرا مردان تنهایی را دوست دارند؟ برای درمان خستگی ذهنی چه کنیم؟ با شهر خرمالوی ایران آشنا شوید مراسم خونین «سپوکو»؛ سر سامورایی‌ها چگونه قطع می‌شد؟! (+عکس) غرم پامیری یا گوسفند مارکوپولو؛ باشکوه‌ترین گوسفند افغانستان و جهان که آمریکایی‌ها برای شاخ آن ۳ میلیارد پول می‌دهند(+عکس) مجسمه‌هایی که در یک «گودال آیینی» در قدیمی‌ترین شهر اروپا کشف شدند (+عکس) سنگ‌های مرموز صحرای مصر که شاید «قدیمی‌ترین رصدخانۀ جهان» باشند(+عکس) سوگلی دربار قاجار یا ملکۀ غمگین اروپا؛ این زن «واقعا» کیست؟