۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۱۱-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۱۸۰۴۲
انتشار: ۲۰:۰۸ - ۱۱-۱۱-۱۳۹۲

با ماهی های لذیذ اما بدبو چه کنیم؟

خیلی از بانوان خانه‌دار از طبخ ماهی به خاطر بویی که در آشپزخانه راه می‌اندازد، طفره می‌روند، ولی باید گفت از بین بردن بوی ماهی کار زیاد سختی نیست.

به گزارش نامه نیوز، برای از بین بردن بوی ماهی از ظرف‌ها، کافی است از آب سرد استفاده کنید و کمی پودر خردل داخل ظرف بریزید.

برای از بین بردن بوی ماهی از دست‌ها، آنها را با سرکه مالش دهید و با آب سرد و صابون بشویید. سرکه نیز بوی بد ماهی ظروف را از بین می‌برد. اگر کمی سرکه داخل ظرفی بجوشانید، بوی آن بوی ماهی را خنثی می‌کند.

برای از بین بردن بوی ماهی در فضا، یک کاسه سرکه سفید را چند ساعت در محیط قرار دهید.






برچسب ها: ماهی ، لذیذ ، بدبو
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)