۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۳-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۱۸۳۵۰
انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۳-۱۱-۱۳۹۲

پراید زیر کامیون مچاله شد (+عکس)

 راننده جوانی که در یک حادثه رانندگی خودروی سواری اش در زیر کامیون کمپرسی و مقدار زیادی خاک و سنگ گرفتار شده بود با تلاش آتش نشانان نجات یافت.
 
به گزارش پایگاه خبری 125، پس از اطلاع رسانی این حادثه توسط شاهدین به سامانه 125 آتش نشانی و در خواست کمک فوری، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 78 و گروه امداد و نجات 15 را به محل حادثه درحد فاصل میدان غنی آباد و جاده خاوران در تهران ، روبروی كارخانه سیمان اعزام کرد.
 
حسین جان نثار رئیس ایستگاه 78 آتش نشانی كه در محل حادثه حاضر شده بود در این باره گفت: یكدستگاه كامیون كمپرسی كه حامل خاك و سنگ بود به دلیل نامعلومی بر روی یكدستگاه خودروی پراید كه در حال حركت بود واژگون شد و این خودرو و راننده اش را زیر خروارها خاك و سنگ مدفون كرد.
 
وی افزود: با توجه به ترافیك شدید و ازدحام جمعیت، آتش نشانان بی درنگ اقدام به ایمن سازی محل كرده و ضمن رعایت اصول ایمنی، مقدار زیادی سنگ و خاك را از روی راننده سواری برداشتند که خوشبختانه پس از تلاش بسیار سرانجام توانستند راننده سواری بنام وحید – ب 23 ساله را سالم از خودرو بیرون آوردند.
 
این رئیس ایستگاه آتش نشانی با اشاره به انتقال راننده سواری به بیمارستان توسط عوامل اورژانس، ادامه داد: علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از طرف پلیس راهور تحت بررسی است.












ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان