۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۲۰-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۱۹۷۹۹
انتشار: ۰۸:۲۵ - ۲۰-۱۱-۱۳۹۲

مطالعه با گوشی هوشمند، عامل بی‌خوابی و ناآرامی

محققان اعلام کردند که خستگی‌های ناشی از تلفن همراه می‌تواند معایب فراوانی به همراه داشته باشد و باعث شود همه مزایای گوشی هوشمند را کنار بگذارید.
به گفته محققان آمریکایی مطالعات شبانه روی گوشی هوشمند باعث کاهش کارآمدی کارمندان در فردای آن روز می‌شود و علاوه بر این، کاربران با بی‌خوابی، بی‌قراری و ناآرامی در شب مواجه می‌شوند.

به گزارش فارس به نقل از بی‌جی‌ار، اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که با مطالعه کتاب الکترونیکی روی گوشی هوشمند در پایان شب با اختلال خواب مواجه شده‌اید، تنها نیستید.

محققان دانشگاه فلوریدا، دانشگاه ایالتی میشیگان و دانشگاه واشنگتن در بررسی‌های مشترک خود دریافتند که مطالعه روی نمایشگر گوشی هوشمند و بررسی پست الکترونیکی با تلفن همراه در پایان شب باعث افزایش بی‌قراری و ناآرامی در کاربران می‌شود.

بررسی محققان نشان داده است که مطالعات شبانه روی گوشی هوشمند باعث کاهش کارآمدی افراد کارمند در فردای آن روز می‌شود.

محققان اعلام کردند که خستگی‌های ناشی از تلفن همراه می‌تواند معایب فراوانی به همراه داشته باشد و باعث شود همه مزایای گوشی هوشمند را کنار بگذارید.

محققان توصیه کردند که افراد پس از اتمام ساعت کاری گوشی هوشمند خود را خاموش کنند و بررسی پست الکترونیکی را در ساعت‌های کاری انجام دهند تا از این طریق دچار مشکل نشود.
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر