۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۲۰-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۱۹۹۸۵
انتشار: ۱۷:۴۶ - ۲۰-۱۱-۱۳۹۲

لغو واگذاری امتياز داماش به شرکت گرند خراسان

واگذاری باشگاه داماش گیلان به گرند خراسان منتفی شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، پس ازگذشت دو روز از مراسم معرفی شرکت سرمایه گذاری گرند خراسان برای واگذاری امتیاز داماش ، امروز رئیس هیئت فوتبال گیلان اعلام کرد: این هیئت و باشگاه داماش با اضافه شدن دو بند در قرارداد مبنی بر ماندن داماش در شهر رشت و تغییر نیافتن اسم آن تاکید کردند که با مخالفت صاحبان شرکت گرند مواجه شد.

الماس خاله با اشاره به اینکه اجازه خارج شدن امتیاز داماش را از شهر رشت نخواهیم داد افزود : از آنجایی که این دو بند مهم درمتن قرارداد وجود نداشت این واگذاری منتفی شد و صاحبان گرند هم به شهر خود بازگشتند.

عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش نیز گفت: داماش با هیچ قیمتی از شهر باران خارج نخواهد شد وبه دنبال یک حمایت کننده مالی هستیم که شرایط هواداران را بپذیرد.

این درحالی است که مجید طلایی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گرند مشهد دو روز پیش در مراسم واگذاری امتیازباشگاه داماش اعلام کرده بود که این تیم از گیلان خارج نخواهد شد و نام داماش هم تغییر نمی کند.
ارسال به دوستان
احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟