۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۳-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۲۰۳۸۶
انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۳-۱۱-۱۳۹۲

دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی شد

بعد از این برکناری سیدمحمد شروین اسبقیان و در ادامه خسرو ابراهیمی سرپرستی این فدراسیون را برعهده گرفتند. بعد از اتمام دوره سرپرستی ابراهیمی، وزارت ورزش احمد گواری را برای سرپرستی انتخاب کرد.
احمد دنیامالی برای 4 سال ریاست فدراسیون قایقرانی را برعهده گرفت.

به گزارش فارس، احمد دنیامالی رئیس سابق فدراسیون قایقرانی در حالی که بیش از دو سال از زمان ریاستش در این فدراسیون باقی مانده بود، 31 اردیبهشت 91 توسط محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان وقت برکنار شد.

بعد از این برکناری سیدمحمد شروین اسبقیان و در ادامه خسرو ابراهیمی سرپرستی این فدراسیون را برعهده گرفتند. بعد از اتمام دوره سرپرستی ابراهیمی، وزارت ورزش احمد گواری را برای سرپرستی انتخاب کرد.

در نهایت هم بعد از گذشت یک سال و 8 ماه از سرپرستی این فدراسیون امروز (چهارشنبه) انتخابات این فدراسیون برگزار شد که دنیامالی از 36 رأی ماخوذه 23 رأی را به خود اختصاص داد و رئیس فدراسیون شد.

ناصر طالبی، بهزاد اتابکی، علی‌اکبر حسن‌پور، بهزاد عباسی، حسین خیراللهی و حسین مطیعی نامزدهای فدراسیون قایقرانی بودند.

ریاست مجمع برعهده نصرالله سجادی بود و شاهرخ شهنازی هم به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حضور داشت.
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان