۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۸ - ۲۴-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۲۰۴۴۴
انتشار: ۰۵:۵۸ - ۲۴-۱۱-۱۳۹۲

ورود نخستین گوشی هوشمند مجهز به دو سیستم‌عامل مجزا

این گوشی شامل پردازنده 1.5 گیگاهرتزی Atom اینتل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر لمسی 4.7 اینچی با کیفیت qHD، حافظه داخلی 4 گیگابایتی، پشتیبانی از کارت حافظه microSD و دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.
گوشی هوشمند Geeksphone که به صورت همزمان دو سیستم‌عامل Android 4.2.2 و Firefox OS 1.3 را در خود جا داده است، شامل پردازنده اینتل، نمایشگر 4.7 اینچی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی است.

به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، پس از مدت‌ها انتظار سرانجام جزییات دقیق مربوط به قیمت و زمان ورود گوشی هوشمند Geeksphone با دو سیستم‌عامل مجزا منتشر شد.

این گوشی هوشمند که مبتنی بر پردازنده اینتل ساخته شده است، در تاریخ 20 فوریه با قیمت 289 یورو(394 دلار) وارد بازار جهانی می‌شود.

شرکت سازنده این گوشی هوشمند توضیح داد که برای نخستین علاقمندان Geeksphone تخفیف قابل ملاحظه‌ای در نظر گرفته است و قصد دارد برای یک دوره زمانی محدود این محصول را با قیمت 269 یورو(367 دلار) به فروش برساند.

گوشی هوشمند Geeksphone به صورت همزمان دو سیستم‌عامل Android 4.2.2 و Firefox OS 1.3 را از طریق ابزار Boot2Gecko در خود جا داده است و آن‌ها را اجرا می‌کند.

این گوشی شامل پردازنده 1.5 گیگاهرتزی Atom اینتل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر لمسی 4.7 اینچی با کیفیت qHD، حافظه داخلی 4 گیگابایتی، پشتیبانی از کارت حافظه microSD و دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

کارشناسان می‌گویند که قیمت یاد شده برای این گوشی هوشمند دو سیستم‌عامله اندکی گران است. با این وجود بازار جهانی تصمیم می‌گیرد که این محصول تا چه اندازه ارزش دارد.
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر