۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۳۰-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۲۱۷۱۱
انتشار: ۰۸:۲۲ - ۳۰-۱۱-۱۳۹۲

سازنده مچ‌بند تناسب اندام به دنبال یک مشتری بزرگ

این مچ بند می تواند ضربان قلب، میزان عرق کردن بدن در هنگام ورزش و همین طور دمای پوست را اندازه گیری کند. علاوه بر این خواب و تعداد قدم‌هایی که برمی دارید را هم کنترل می‌کند.
سازنده مچ‌بند تناسب اندام Basis Band در حال حاضر با چندشرکت بزرگ فناوری در حال مذاکره است تا محصول خود را به یکی از آنها بفروشد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سی‌نت  سازنده Basis Band با چند شرکت در حال مذاکره برای به فروش رساندن محصول خود است و پیش‌بینی می‌شود این شرکت با حداقل 100 میلیون دلار به یکی از غول‌های موبایل فروخته شود.

سازنده Basis  تا کنون با گوگل و اپل مذاکره کرده و  مایکروسافت و سامسونگ هم گزینه‌های بعدی هستند . البته هنوز هیچ کدام از این شرکت‌ها هیچ  خبری به صورت رسمی در این مورد منتشر نکرده است.

مچ بند 199 دلاری Basis با اینکه بین 75 تا 100 دلار از رقبای خود همچون Fitbit Flex و Nike FuelBand گرانتر است اما همچنان در فضای محصولات مربوط به تناسب اندام به رقابت می‌پردازد.

این مچ بند می تواند ضربان قلب، میزان عرق کردن بدن در هنگام ورزش و همین طور دمای پوست را اندازه گیری کند. علاوه بر این خواب و تعداد قدم‌هایی که برمی دارید را هم کنترل می‌کند.

در روزهای اخیر هم اخباری مبنی بر تلاش اپل برای تولید  محصولات مربوط به سلامتی منتشر شده بود و به همین دلیل چینین خریدی می‌تواند یه فرصت برای ان شرکت تلقی شود.
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر