۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۳-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۲۲۹۳
انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۳-۱۲-۱۳۹۲

افخم:هیچ صفحه‌ای در فیس‌بوک ندارم

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در واکنش به برخی اظهارنظرهای منتشر شده منتسب به وی در شبکه اجتماعی فیس بوک گفت: هیچ صفحه رسمی و یا غیررسمی در فیس بوک ندارم.

«مرضیه افخم» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود تکذیب های مکرر، همچنان برخی افراد صفحه هایی به نام من در فضای مجازی راه اندازی کرده اند و به اظهارنظرات سیاسی می پردازند که به هیچ وجه صحت ندارد.

وی افزود:همچنان از طریق مراجع قضایی پیگیر برخورد با دایرکنندگان و گردانندگان این گونه صفحه ها هستم.

سخنگوی وزارت امورخارجه تاکید کرد که مواضع وزارت امورخارجه تنها از مجاری و رسانه های رسمی اعلام و به اطلاع عموم مردم می رسد.
برچسب ها: افخم ، صفحه ، فیسبوک
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان