۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۴-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۲۵۲۴
انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۴-۱۲-۱۳۹۲

1450 مورد زورگیری و کیف قاپی دو شرور در پایتخت! (+عکس)

به دلیل حساسیت موضوع کارآگاهان کلانتری مولوی به دستور رئیس کلانتری یک گروه ویژه جهت شناسایی و دستگیری این دو متهم جوان تشکیل دادند.
دو جوان شرور پایتخت به اتهام هزار و 450 مورد زورگیری و کیف قاپی توسط ماموران کلانتری مولوی تهران در حین شرب خمر دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 23 دوم بهمن ماه یک مورد عربده کشی و تخریب خودروهای سواری در خیابان مولوی توسط راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت به کلانتری مولوی اعلام شد.
 
ماموران کلانتری سریعا در محل حاضر شده و مشاهده کردند دقایقی پیش دو جوان شرور پس از تخریب خودروهای عبوری و پارک شده و ایجاد ناامنی در محل قبل از رسیدن ماموران متواری شدند.

 

به دلیل حساسیت موضوع کارآگاهان کلانتری مولوی به دستور رئیس کلانتری یک گروه ویژه جهت شناسایی و دستگیری این دو متهم جوان تشکیل دادند.
 
پس از ساعت‌ها بررسی و تحقیقات ماموران دریافتند این دو پسر شرور که عضو بزرگترین باند کیف قاپی و زورگیری در پایتخت هستند و در حال حاضر نیز تحت تعقیب اداره 18 پلیس گاهی تهران بزرگ به اتهام هزار و 450 مورد می‌باشند، هم اکنون در یک مغازه سوپرمارکتی درحال شرب خمر هستند.
 
در ادامه ماموران تخصصی کلانتری به سمت محل مورد نظر اعزام و طی یک اقدام ضربتی توانستند دو متهم را در داخل مغازه دستگیر و تحت‌الحفظ به کلانتری انتقال دهند.



سرهنگ سیف‌الله نوایی کلانتر مولوی در این باره گفت: بنا به دستور قضایی این دو متهم جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم در اختیار کلانتری مولوی می‌باشند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل گسترده بودن فعالیت این دو کیف قاپ و بیشتر شدن مالباختگان از پایتخت نشینان تقاضا می‌شود چنانچه در چند هفته گذشته در محدوده مرکزی و جنوبی تهران از آنان کیف قاپی و یا زورگیری صورت گرفته است به اداره 18 پلیس آگاهی تهران بزرگ جهت شناسایی متهمان اقدام نمایند. 
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است