۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۰۶-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۲۹۵۰
انتشار: ۱۳:۵۹ - ۰۶-۱۲-۱۳۹۲

بانک اقتصاد نوین استخدام می کند

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به سایت بانک به نشانی http://www.en-bank.com و یا با مرکز 24 ساعته ارتباط نوین به شماره 48031000-021 تماس گیرند.

بانک اقتصاد نوین برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در سطح رییس و معاون شعبه (ریالی - ارزی) پس از مصاحبه عمومی و اختصاصی در شهرهای مختلف استخدام می‌کند.

به گزارش ایسنا، این بانک از میان بازنشستگان واجد شرایط سیستم بانکی کشور در شهرهای تبریز، مراغه، بابل، بابلسر، گرگان، مشهد، بیرجند، بجنورد، قوچان، شاهرود، سبزوار، زرین شهر، اراک، بوشهر، کازرون، برازجان، یزد، کرمان، خرم آباد، بروجرد، کرج، قزوین، تاکستان، زنجان،‌ابهر و کرمانشاه برای سمت رییس و معاون شعبه دعوت به همکاری کرده است.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به سایت بانک به نشانی http://www.en-bank.com و یا با مرکز 24 ساعته ارتباط نوین به شماره 48031000-021 تماس گیرند.

همچنین می توانند مدارک خود را حداکثر تا 15 اسفند ماه 92 به آدرس تهران، صندوق پستی 3796-19395 از طریق پست پیشتاز ارسال کنند.

ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند