۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۴-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۶۲۸۱
انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۴-۱۲-۱۳۹۲

مایکل مان: دیدارهای اشتون در تهران از قبل مشخص بود


سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن اعلام اینکه کاترین اشتون می‌خواست قطعاً دیدار با سازمان‌های مدنی بخشی از برنامه سفر به ایران باشد، گفت: 'به‌خوبی مشخص بود که این دیدارها طی این سفر رخ خواهند داد'.

مایکل مان، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پاسخ به سؤالی درباره سفر کاترین اشتون به ایران و دیدار وی با برخی از فعالان سیاسی گفت: "وی می‌خواست با برخی از سازمان‌های جامعه مدنی دیدار کند و بالاخص علاقه‌مند بود که با فعالین زن ملاقات کند. این ملاقات‌ها در شب شنبه هماهنگ شدند. فکر می‌کنم به‌خوبی مشخص بود که این دیدارها طی این سفر رخ خواهند داد".

وی در ادامه بار دیگر ضمن تأکید بر اینکه مشخص بود اشتون می‌خواست با جامعه مدنی دیدار کند، گفت: "وی در تمام سفرهای خود این کار را انجام می‌دهد و این امر نباید برای هیچ‌کس تعجب‌آور باشد".

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه گفت که اشتون می‌خواست قطعاً این [دیدارها] بخشی از برنامه‌های سفر به ایران باشند.

دیدار کاترین اشتون با برخی از فعالان سیاسی بازتاب‌های منفی وسیعی در کشورمان داشته است.

وزارت امور خارجه ضمن اظهار بی‌اطلاعی از این دیدارها، سفیر اتریش را احضار و مراتب اعتراض کشورمان نسبت به برگزاری این دیدارها در سفارت این کشور در تهران را به وی ابلاغ کردند.
برچسب ها: مایکل مان ، دیدار ، اشتون
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم