۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۴-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۶۳۶۰
انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۴-۱۲-۱۳۹۲

معاون رئیس جمهور: اجرای مرحله دوم هدفمندی از اواخر فروردین‌

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اواخر فروردین‌ماه بعد از انجام ثبت‌نام از متقاضیان نیازمند، اجرایی می‌شود.

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با فارس، درباره زمان اجرایی‌شدن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهارداشت: مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها از اواخر فروردین‌ماه و بعد از انجام ثبت‌نام از متقاضیان نیازمند اجرایی می‌شود.

مرحله اول طرح هدفمندی یارانه ها از آذرماه سال 89 و در دولت دهم آغاز شد و بر طبق آن دولت موظف شد ضمن حمایت از افزایش مرحله ای قیمت حامل های انرژی، با پرداخت یارانه نقدی از خانوارها حمایت کند.

اما دولت یازدهم ضمن انتقاد فراوان از نحوه اجرایی شدن هدفمندی یارانه‌ها تصمیم دارد با ثبت نام از افراد نیازمند و حذف برخی دریافت‌کنندگان یارانه‌، به عده خاصی یارانه نقدی را تخصیص دهد.
برچسب ها: هدفمندی ، یارانه ، فاز دوم
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!