۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۲۷-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۷۱۰۹
انتشار: ۲۱:۳۵ - ۲۷-۱۲-۱۳۹۲

محدوديت‌های ترافيکی در جاده های مازندران

جاده های مازندران 20 روز محدودیت ترافیکی دارد .

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران عصر امروز در گفتگو با واحد مرکزی خبر گفت : برای رفت و آمد بهتر از امروز سه شنبه 27 اسفند تا 16 فروردین 93 در جاده های استان محدودیت های ترافیکی اعمال می شود .

به گفته سرهنگ محمد نژاد رفت و امد موتور سیکلت در این مدت در همه آزاد راهها ، بزرگراه ها و جاده های اصلی برون شهری مازندران ممنوع است .

در جاده کندوان رفت و امد تریلر ممنوع است و حرکت خودرو ها از ساعت 12 روزهای 4 ، 8 ، 13 ، 14 و 15 و 16 فروردین تا ساعت 3 بامداد روزهای بعد از کرج به مرزن آباد ممنوع است .

همچنین از ساعت 15 تا ساعت 3 بامداد روزهای یاد شده از مرزن آباد به کرج جاده یک طرفه خواهد بود .

در جاده هراز و فیرزوکوه نیز از ساعت 12 روز سه شنبه امروز 27 اسفند تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه 5 فروردین و همچنین از ساعت 6 بامداد پنج شنبه 7 فروردین تا ساعت یک بامداد روز شنبه 9 فروردین و از ساعت 12 ظهر دوشنبه یازدهم تا ساعت 12 ظهر شنبه 16 فروردین رفت و آمد کامیون و تریلر به جزء کامیون های حمل مواد سوختی و فاسد شدنی از تهران به قائمشهر رفت و برگشت جلوگیری می شود .

در جاده هراز حرکت خودروها از ساعت 13 روزهای 4 ، 8 ، 14 و 15 فروردین تا ساعت یک بامداد بعد از رودهن به آب اسک ممنوع است و از ساعت 15 روزهای یاد شده تا ساعت یک بامداد بعد از آب اسک تا رودهن (محدوده مشا) یک طرفه خواهد بود .
ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود