۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۲۷-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۷۱۰۹
انتشار: ۲۱:۳۵ - ۲۷-۱۲-۱۳۹۲

محدوديت‌های ترافيکی در جاده های مازندران

جاده های مازندران 20 روز محدودیت ترافیکی دارد .

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران عصر امروز در گفتگو با واحد مرکزی خبر گفت : برای رفت و آمد بهتر از امروز سه شنبه 27 اسفند تا 16 فروردین 93 در جاده های استان محدودیت های ترافیکی اعمال می شود .

به گفته سرهنگ محمد نژاد رفت و امد موتور سیکلت در این مدت در همه آزاد راهها ، بزرگراه ها و جاده های اصلی برون شهری مازندران ممنوع است .

در جاده کندوان رفت و امد تریلر ممنوع است و حرکت خودرو ها از ساعت 12 روزهای 4 ، 8 ، 13 ، 14 و 15 و 16 فروردین تا ساعت 3 بامداد روزهای بعد از کرج به مرزن آباد ممنوع است .

همچنین از ساعت 15 تا ساعت 3 بامداد روزهای یاد شده از مرزن آباد به کرج جاده یک طرفه خواهد بود .

در جاده هراز و فیرزوکوه نیز از ساعت 12 روز سه شنبه امروز 27 اسفند تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه 5 فروردین و همچنین از ساعت 6 بامداد پنج شنبه 7 فروردین تا ساعت یک بامداد روز شنبه 9 فروردین و از ساعت 12 ظهر دوشنبه یازدهم تا ساعت 12 ظهر شنبه 16 فروردین رفت و آمد کامیون و تریلر به جزء کامیون های حمل مواد سوختی و فاسد شدنی از تهران به قائمشهر رفت و برگشت جلوگیری می شود .

در جاده هراز حرکت خودروها از ساعت 13 روزهای 4 ، 8 ، 14 و 15 فروردین تا ساعت یک بامداد بعد از رودهن به آب اسک ممنوع است و از ساعت 15 روزهای یاد شده تا ساعت یک بامداد بعد از آب اسک تا رودهن (محدوده مشا) یک طرفه خواهد بود .
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)