۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۹-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۷۲۹۲
انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۹-۱۲-۱۳۹۲

تصادف خونین در محور اردبیل – مشگین‌شهر در آستانه سال نو

در این تصادف پدر خانواده به همراه دختر خردسالش جان سپرد و همسر وی که به شدت مصدوم شده بود با تلاش چندین ساعته مأموران امدادرسان و هلال احمر از میان آهن پاره‌ها بیرون کشیده شده و به بیمارستان مشگین‌شهر منتقل شد.
بر اثر تصادف خونین در محور اردبیل – مشگین‌شهر خانواده‌ای در آستانه سال نو ناکام مانده و عزادار شدند.
 
به گزارش فارس، در حادثه رانندگی که در محور اردبیل – مشگین‌شهر پیش از ظهر امروز رخ داد، بر اثر برخورد شدید سواری پژو پرشیا با یک دستگاه کامیون باری اعضای یک خانواده جان باختند و تنها مصدوم این حادثه نیز راهی بیمارستان شد.
 
در این تصادف پدر خانواده به همراه دختر خردسالش جان سپرد و همسر وی که به شدت مصدوم شده بود با تلاش چندین ساعته مأموران امدادرسان و هلال احمر از میان آهن پاره‌ها بیرون کشیده شده و به بیمارستان مشگین‌شهر منتقل شد.
 
جسد کشته‌شدگان این حادثه دلخراش رانندگی به مشگین‌شهر منتقل شد و به گفته پلیس راه علت این حادثه در حال بررسی است، اما در نگاه اولیه مقصر اصلی راننده سواری پژو پرشیا بوده که تخطی از سرعت مطمئنه داشته و نتوانسته خودروی خود را کنترل کند.
برچسب ها: تصادف خونین ، سال نو
ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان