۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۳-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۲۷۵۸۴
انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۳-۰۱-۱۳۹۳
پیشنهاد نوروزی سام قریبیان

گشت و گذار در تهرانِ خلوت با هوای پاک

سام قریبیان بازیگر سینما معتقد است بهترین برنامه‌ریزی برای نوروز در تهران ماندن و گشت و گذار در این کلان شهر است.

سام قریبیان نویسنده و بازیگر سینما با ابراز شادمانی از آمدن بهار و نوروز برای مردم ایران آرزوی شادی و سلامتی کرد و به مهر گفت: به نظر من نوروز بهترین فرصت برای شهروندان تهرانی است که با تهران‌گردی نقاط مختلف شهری را که در آن زندگی می کنند، ببنند و لذت ببرند.

وی افزود: تهران‌گردی علاوه بر لذت بردن از مکان‌های نادیده، یک ویژگی بزرگ دارد و آن اطلاع یافتن از گوشه و کنار شهر برای خلوت کردن در روزهایی است که حوصله نداریم. خود من تهران خواهم ماند و هم از هوای پاک این شهر در ایام نوروز استفاده خواهم کرد و هم تهران‌گردی می‌کنم.

این فیلمنامه‌نویس جوان که پسر فرامرز قریبیان بازیگر پیشکسوت و محبوب سینمای ایران است در پایان گفت: البته ناگفته نماند که در کنار گشت و گذار، فیلم دیدن و کتاب خواندن می‌تواند بهترین تفریح باشد. 

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)