۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۱۰-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۲۸۲۸۰
انتشار: ۱۴:۵۴ - ۱۰-۰۱-۱۳۹۳

خدمات سایپا یدک به تمامی مسافران نوروزی

با اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا، مسافران نوروزی با اطمینان و آرامش بیشتری سفر می‌کنند.

مدیر عامل سایپا یدک در بازدید از پایگاههای ثابت و سیار امداد نوروزی سایپا بر خدمات رسانی مطلوب به تمامی مسافران نوروزی تاکید کرد.

مهندس وحید زاده گفت: با اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا مسافران نوروزی با اطمینان و آرامش بیشتری سفر می کنند.

وی گفت: همانطور که از مفهوم شعار انتخابی "سایه به سایه با شما" امداد خودرو سایپا پیداست این شرکت در طول طرح امداد نوروزی آرامش و اطمینان خاطر برای تمامی مسافران نوروزی خصوصاً مالکان خودروهای تولیدی گروه خودرو سازی سایپا به ارمغان می آورد.

وی که در بازدید از پایگاههای شبانه روزی امداد خودرو سایپا سخن می گفت تاکید کرد طرح خدمات و امداد نوروزی بسیار اهمیت دارد و شرکت امداد خودرو سایپا ، امداد گران و نمایندگیهای کشیک ثابت و سیار به خوبی به وظایف عمل کرده و آمادگی لازم را برای ارائه خدمات امدادی به تمامی مسافران نوروزی را خواهد داشت.

وحیدزاده اظهار داشت: خوشبختانه در نوروز امسال با وجود افزایش مسافرتهای نوروزی خدمات امدادی به مسافران نوروزی نسبت به سالهای قبل کاهش یافته است که این امر مدیون افزایش کیفیت خودروهای تولیدی و همچنین فرهنگ سازی اصول رانندگی سالم توسط دستگاههای ذیربط مانند پلیس و را هنمایی و رانندگی است.

مدیر عامل سایپا یدک با ابراز رضایت از خدمات امدادی به مسافران نوروزی رضایت و خشنودی مسافران نوروزی را از هدف اصلی طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا اعلام کرد که با جدیت و تلاشهای شبکه خدماتی سایپا این هدف محقق شده است.

وی سال جدید را به تمامی هموطنان عزیز و مسافران نوروزی و دست اندرکاران طرح نوروزی ناجا، جمعیت هلال احمر،اوژانس ومخصوصاً امدادگران ، مدیران نمایندگیهای کشیک ثابت و سیار سایپا و...تبریک گفت.

مدیر عامل شرکت سایپا یدک در خاتمه گفت: مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند 24 ساعته با شماره 096550 و 84444-021 تماس گرفته ویا از طریق 10009655 ارتباط برقرارکنند.

ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت