۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۲-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۲۸۴۵۹
انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۲-۰۱-۱۳۹۳

مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد ارس به اردیبهشت ماه موکول شد

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی گفت: برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد ارس به دلیل شرایط جوی نامناسب به اردیبهشت ماه موکول شد.

به گزارش مهر، بهمن وزیری با اعلام خبر لغو مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد ارس گفت: طبق برنامه مشخص ‌شده قرار بود دیروز شاهد برگزاری مسابقات موتورسواری کراس باشیم و امروز سه شنبه نیز مسابقات اتومبیلرانی آفرود برگزار شود ولی به دلیل بارش سنگین برف این مسابقات برگزار نشد.

وی همچنین افزود: از روز گذشته شاهد بارش سنگین برف و باران در منطقه بودیم و این باعث لغزندگی پیست موتورسواری شد و چون احتمال آسیب ‌دیدگی ورزشکاران وجود داشت این مسابقات برگزار نشد و به آینده موکول شد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر اینکه مسابقات اتومبیلرانی نیز با توجه به ادامه یافتن بارندگی برگزار نمی‌ شود و برگزاری این مسابقات نیز همانند مسابقه موتورسواری به آینده موکول شد، ادامه داد: با توجه به اینکه در اردیبهشت‌ماه نیز چند برنامه در منطقه آزاد برگزار می‌شود، مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری منطقه آزاد همزمان با این برنامه‌ها برگزار می‌شود و مسابقات موتورسواری کراس به 29 فروردین ‌ماه و مسابقات اتومبیلرانی آفرود نیز به 12 اردیبهشت‌ماه موکول شد.

ارسال به دوستان
آیت‌الله بهجت کلوچه‌پز می‌شد اگر این سفر را نمی‌رفت! یک شاهنامه‌پژوه: شاهنامه افسانه و اسطوره نیست؛ تاریخ کهن ایرانیان است راز صدای آدم فضایی‌ها در ته این گودال برملا شد اتوبوس و مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان از فردا یکشنبه ۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد رشد نهال‌های در سایه با آینه‌کاری کف جنگل! دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی محسن رضایی : ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان ، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند / بار دیگر جنگ حق علیه باطل در پیش است روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور