۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۱۵-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۲۸۷۰۳
انتشار: ۱۳:۱۶ - ۱۵-۰۱-۱۳۹۳

آزادسازی نرخ بلیت هواپیما در نیمه اول امسال

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آزادسازی نرخ بلیت هواپیما در نیمه اول امسال، گفت: هنوز برای آزادسازی نرخ بلیت در دیگر بخش‌های حمل و نقل تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش مهر، عباس آخوندی در خصوص آزادسازی نرخ های حمل و نقل در سال جاری، اظهار داشت: آزادسازی نرخ بلیت هواپیما در 6 ماهه ابتدای سال آینده اجرای می‌شود.

وی درباره آزادسازی دیگر بخش‌های حمل و نقل افزود: آزادسازی قیمت‌ها در دیگر بخش‌های حمل و نقل هنوز مشخص نیست و باید مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت خطوط ریلی به شدت در حال پیگیری است، بیان کرد: در پی آن هستیم که هر چه سریعتر با خرید ریل، اقدامات ریل گذاری در پروژه های مختلف انجام گیرد و پروژه های ریلی به بهره برداری برسد.

آخوندی با اشاره به اینکه در ساخت آزادراه ها به توسعه پیرامونی آنها هم توجه می شود، گفت: در این خصوص تیمی در وزارتخانه تشکیل شده که در ساخت آزادراه های جدید، توسعه مناطق اطراف هم مورد توجه قرار گیرد تا امکاناتی در حوزه صنعت و گردشگری در این مناطق ایجاد شود.

برچسب ها: آزادسازی ، بلیت ، هواپیما
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!