۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۱۶-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۲۹۰۰۰
انتشار: ۱۶:۵۱ - ۱۶-۰۱-۱۳۹۳

مرگ مسئول فوریت‎های پزشکی شهرستان دورود در سانحه رانندگی

مجروحان این حادثه با یک دستگاه آمبولانس پایگاه 115 قلعه نصیر پلدختر به بیمارستان خرم‎آباد انتقال یافتند که طبق گزارشات واصله حال مجروحان رضایت‌بخش اعلام شده است.

مسئول فوریت‎های پزشکی شهرستان دورود در یک سانحه رانندگی در آزادراه خرم‎زال جان باخت.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر در گفت‎وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: نادر صادقی مسئول فوریت‎های پزشکی شهرستان دورود که به اتفاق همسر و دو فرزندش با یک دستگاه پژو 405 از مسافرت برمی‌گشت در محور آزادراه پل زال – خرم‎آباد در منطقه دادآباد با گاردریل کنار آزاد راه برخورد کرد.

احمد کرموند افزود: شدت تصادف به حدی بود که مسئول فوریت‎های پزشکی شهرستان دورود در دم جان سپرد و همسر و دو فرزند دخترش مجروح شدند.

وی ادامه داد: مجروحان این حادثه با یک دستگاه آمبولانس پایگاه 115 قلعه نصیر پلدختر به بیمارستان خرم‎آباد انتقال یافتند که طبق گزارشات واصله حال مجروحان رضایت‌بخش اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، کارشناس پلیس راه علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پژو اعلام کرد.

ارسال به دوستان
استاد دانشگاه تهران: مذاکره با اروپا را باید مقدمه مذاکره با امریکا قرار دهیم/ گفت وگو از طریق عمان و عراق جواب نداده پوستر معنادار سایت رهبری بعد از انفجارهای پیجری در لبنان پنج مکتب فلسفه در یونان باستان ویتامین D را هیج وقت اینگونه مصرف نکنید ارتقاء امنیت جوشکاران با طراحی یک ساعت مچی هوشمند «دولت مستقل بکتاشیه»؛ تشکیل حکومت شیعه اسلامی در قلب اروپا اعتدال سپتامبر چه زمانی رخ می‌دهد؟ دیپال ال07؛ خودروئی با این همه امکانات 1.5 میلیارد تومان! (+تصاویر) اولین شهید جنگ عراق با ایران که بود؟ | داستان خلبانی که هواپیمایش ۳۱ سال بعد در یک رودخانه پیدا شد (+عکس) جلوگیری از انفجار پاساژ طلافروشان اندیمشک درد پشت در خانم‌ها و آقایان چه علتی دارد؟ + علائم و درمان دستورات فوری وزیر کشور بعد از انفجار مرگبار در معدن طبس تغییر ساعت کاری ادارات از اول مهر/ اعلام جزییات تصمیم مهم دولت درباره ساعت کاری جدید کمبود این ویتامین سبب کاهش ضربان قلب می‌شود منصوری مدل سفارشی آئودی RS7 را با قدرت چشمگیر رونمایی کرد(+عکس)