۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۶ - ۲۰-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۲۹۹۴۶
انتشار: ۲۱:۴۶ - ۲۰-۰۱-۱۳۹۳

درگیری جدید در کشور آفریقای مرکزی 30 کشته داشت

ایرنا - یک مقام ژاندارمری منطقه ˈ دکوباˈ در 300 کیلومتری شمال بانگی، پایتخت آفریقای مرکزی اعلام کرد که درگیری های روز گذشته میان شبه نظامیان مسیحی ˈآنتی بالاکاˈ و مسلمانانˈ سلکاˈ، 30 قربانی برجا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در جریان این درگیری 4 ساعته، 10 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بنابر این گزارش، شماری از قربانیان شهروندان عادی آفریقای مرکزی بودند.

درگیری های چند ماه گذشته در بانگی و شماری از شهرهای دیگر آفریقای مرکزی تاکنون، بیش از 500 نفر کشته و شمار زیادی زخمی داشته است. این در حالی است که هزاران غیرنظامی نیز خانه و کاشانه خود را ترک کرده اند.

درگیری ها که به گفته بسیاری از کارشناسان تسویه قومی است، در حالی ادامه دارد که فرانسه با اعزام بیش از 2 هزار نیروی نظامی مدعی است که تلاش می کند به درگیری ها پایان دهد.
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود