۰۱ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۲۱-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۳۰۰۱۵
انتشار: ۱۲:۲۶ - ۲۱-۰۱-۱۳۹۳

تسليت صافي گلپایگانی برای درگذشت پدر همسر سیدمحمد خاتمی

اينجانب به پدر بزرگوار آن مرحوم كه از علماي بزرگ حوزه علميه قم بودند ارادت خاصي داشتم و آن فقيد سعيد را نيز به علم و ادب و مكارم اخلاقي مي شناختم.
آيت الله صافي گلپایگانی مرجع تقلید شیعه به مناسبت درگذشت شيخ علي اكبر صادقي پدر همسر سید محمد خاتمی پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش تابناک متن این پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحيم

درگذشت جناب حجة الاسلام والمسلمين آقاي حاج شيخ علي اكبر صادقي رحمة الله عليه را به بيت شريف و معزّز مرحوم آيت الله العظمي صدر و بيت مكرّم آيت الله آقاي حاج ميرزا مصطفي صادقي و خانواده هاي محترم و شخصيت هاي علمي وابسته، تسليت و تعزيت مي گويم.

اينجانب به پدر بزرگوار آن مرحوم كه از علماي بزرگ حوزه علميه قم بودند ارادت خاصي داشتم و آن فقيد سعيد را نيز به علم و ادب و مكارم اخلاقي مي شناختم.

از خداوند متعال براي آن مرحوم، علوّ درجات و براي بازماندگان عزادار، صبر جميل و اجر جزيل مسألت دارم.

8 جمادي الثانية 1435
لطف الله صافي
ارسال به دوستان
رونالدو: پیروزی مقابل استقلال بسیار مهم بود ترکیه بین ناتو و بریکس؛ آنکارا به دنبال تعادل در روابط بین‌المللی پارلمان اروپا به وام 35 میلیارد یورویی به اوکراین با پشتوانه دارایی‌های روسیه رای داد شکست آبرومندانه استقلال مقابل یاران رونالدو ظریف: ما در دفاع از این مرزوبوم تردید نمی‌کنیم و دستمان ‌بسته نیست مالیات بر زمین‌های خالی و خانه‌های لوکس در بودجه 1404 آمریکا 6 شرکت چینی را به بهانه کمک به برنامه‌های نظامی ایران تحریم کرد ادعای شاباک: ایران به دنبال ترور مقامات اسرائیلی است جبهه اصلاحات: ادعای اتحادیه اروپا درباره جزایر سه گانه غیرقابل قبول است ایران و هند بر تقویت همکاری‌ها در چارچوب بریکس تاکید کردند انفجار ناشی از نشت گاز خانه‌ای سه طبقه در ویان کبودراهنگ همدان را تخریب کرد به خاطر مادرم از همه هواداران پیروزی انتقام می‌گیرم! جلالی فراهانی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پدافند غیرعامل شد وزیر ارشاد: معاون هنری مشخص شده است؛ منتظر پاسخ استعلام هستیم مهرداد محمدی روانه بیمارستان شد