۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۳۱۵۳۵
انتشار: ۱۴:۱۵ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۳

تغيير کتاب‌های دو پايه در سال تحصيلی آينده

وزیر آموزش و پرورش از تغییر کتاب های دو پایه در سال تحصیلی آینده خبر داد.

علی اصغر فانی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز زن در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: کتاب های پایه چهارم و هشتم برای سال تحصیلی آینده دارای تغییرات کلی خواهد بود.

وی افزود: بسیاری از کتاب‌های سال تحصیلی آینده از چاپ خارج شده و در انبارها قرار گرفته و با برنامه ریزی صورت گرفته است امسال هیچگونه مشکلی برای توزیع کتاب‌های درسی در سراسر کشور نخواهیم داشت.

وی به مشکلات ویرایشی کتاب های درسی در سال تحصیلی جاری اشاره و اضافه کرد: جلسه‌ای را با فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی داشتیم و مقرر شد دستورالعمل ویرایش فرهنگستان برای کتاب های درسی اجرا شود تا ایرادات کتاب های درسی کمتر از گذشته باشد.
برچسب ها: کتاب ، تحصیلی ، درسی
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید