۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۲۵۳۳
انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۳

استعفای اخضر ابراهیمی تکذیب شد

پیشتر شبکه خبری اسکای نیوز عربی به نقل از سفیر فرانسه در سازمان ملل اعلام کرد که ابراهیمی رسما استعفای خود را از سمتش تقدیم کرده است.

سازمان ملل اخبار منتشر شده در خصوص استعفای اخضر ابراهیمی را از سمتش رد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که اخبار منتشر شده درباره استعفای اخضر ابراهیمی، فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب به سوریه صحت ندارد و ابراهیمی همچنان به ماموریت خود در برقراری صلح در سوریه ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: ابراهیمی استعفا نکرده است و من بار دیگر می‌گویم که وی همچنان در سمت خود باقی است و هیچ اتفاقی نیفتاده و پیش‌بینی می‌شود که طی چند روز آینده سفری را به نیویورک انجام دهد.

پیشتر شبکه خبری اسکای نیوز عربی به نقل از سفیر فرانسه در سازمان ملل اعلام کرد که ابراهیمی رسما استعفای خود را از سمتش تقدیم کرده است.

اخضر ابراهیمی تاکنون در مناسبت‌های مختلف مکررا اعلام کرد که بحران سوریه بحرانی خطرناک و ماموریت وی تقریبا غیرممکن است.

ابراهیمی در اوت سال 2012 و پس از استعفای کوفی عنان، فرستاده سابق سازمان ملل در سوریه تعیین شد.

همچنین روزنامه لبنانی النهار نوشت:‌ ابراهیمی دوم ماه مه به نیویورک می‌رود اما مشخص نیست هدفش از این سفر اعطای استعفانامه‌اش است یا خیر. مختار لمانی، نزدیک‌ترین معاون ابراهیمی و مدیر سابق دفترش در دمشق وی را در این سفر همراهی خواهد کرد.

جوی اوگوو، رئیس دوره‌ای شورای امنیت به این روزنامه گفت:‌ به احتمال زیاد ابراهیمی گزارشی را به شورای امنیت می‌دهد و به بررسی اوضاع سوریه می‌پردازد.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید