۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۲۸۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۰۷-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۲۸۸۰
انتشار: ۱۵:۳۶ - ۰۷-۰۲-۱۳۹۳

محمود عباس: هولوکاست فجیع‌ترین جنایت در تاریخ معاصر است

وی در ادامه گفته است: مردم فلسطین که از بی عدالتی، سرکوب و عدم صلح و آزادی رنج می‌برند اولین کسانی هستند که رفع بی‌عدالتی و نژادپرستی را خواهانند قبل از اینکه تا دیگر مردمان این جهان در معرض چنین جنایتی قرار بگیرند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هولوکاست را فجیع‌ترین جنایت در تاریخ مدرن دانست و با قربانیان این جنایت ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در بیانیه دفتر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سالگرد هولوکاست آمده است: هولوکاست بیان تبعیض نژادی و نژادپرستی است و با رنج و تعب امروز مردم فلسطین مربوط است.

وی در ادامه گفته است: مردم فلسطین که از بی عدالتی، سرکوب و عدم صلح و آزادی رنج می‌برند اولین کسانی هستند که رفع بی‌عدالتی و نژادپرستی را خواهانند قبل از اینکه تا دیگر مردمان این جهان در معرض چنین جنایتی قرار بگیرند.

عباس یک هفته پیش نیز با مارک اشنیر، خاخام آمریکایی درباره هولوکاست به گفتگو نشست.

این اولین ابراز همدردی از سوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در خصوص هولوکاست است.

محمود عباس یکی از کسانی بود که در مصاحبه‌ای در سال 2011 واقعه هولوکاست را منکر شده بود.

روزنامه نیویورک تایمز نوشت که عباس از اظهارات پیشنش در دوره هولوکاست عقب‌نشینی کرده و تاکید کرده است که این حادثه را انکار نمی‌کند و از اسرائیلی‌ها شنیده که قربانیان این حادثه بالغ بر 6 میلیون تن بوده‌اند.

برچسب ها: محمودعباس ، هولوکاست
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
2
9
کاری نداره محمود میاد منکرش میشه
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته