۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۲۲-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۵۶۰۱
انتشار: ۱۷:۱۸ - ۲۲-۰۲-۱۳۹۳

اشعار ابتهاج و مشیری آلبوم موسیقی شد

آلبوم موسیقی توفان روزگار با صدای رضا رضاپور و اشعاری از هوشنگ ابتهاج و فریدون مشیری در بازار موسیقی کشور منتشر شد.
[اشعار ابتهاج و مشیری آلبوم موسیقی شد]
 
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این آلبوم شامل هفت قطعه به نام های چشم بسته و توفان روزگار با اشعاری از ابتهاج، شوق رهایی و بی گفتگو با اشعاری از مشیری، بندگی و سراب غرب با شعرهایی از رضاپور و قطعه بی کلام باورم نیست هنوز است و .. وارد بازار شده است.
 
درآلبوم توفان روزگار، رضاپور (گیتار آگوستیک، گیتار کلاسیک و گیتار اسپانیش)، محمدعلی رضاپور (گیتار اسپانیش)، پوریا پیرزاده (پیانو)، علیرضا دریایی (ویلن و ویولن آلتو)، سید بهنام ابطحی (درام)، عمید بنکدار (گیتار باس) امیر شکرابی (تنبک)، حسام متولی (پرکاشن) و مریم نایبی (همخوان و آوا) به عنوان نوازنده با رضا رضاپور (آهنگساز، خواننده ونوازنده ویلن) همکاری کرده اند.
 
بررسی آلبوم های چهارسو و برافشان در فرهنگسرای ارسباران
 
جلسه معرفی، نقد و بررسی آلبوم های چهارسو و برافشان به سرپرستی و آهنگسازی امیر شریفی و خوانندگی مهدی امامی که چندی پیش توسط انتشارات ماهور منتشر شد، روز چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
 
سعید یعقوبیان از موسیقی شناسان و منتقدین حوزه موسیقی ایرانی با همکاری باشگاه موسیقی ارسباران برگزار کنندگان این نشست خواهند بود ، در این برنامه منتقدین، آهنگساز و خواننده دو آلبوم به بررسی ویژگی ها و مختصات این دو اثر می پردازند.
برچسب ها: ابتهاج ، مشیری ، موسیقی
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)