۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۸-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۶۴۰۷
انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۸-۰۲-۱۳۹۳

افزایش تسهیلات اسقاط خودروهای فرسوده

این مقام مسئول خروج تاكسي هاي فرسوده از ناوگان حمل و نقل را از اولويت هاي اين تفاهم نامه دانست و افزود: در حال حاضر بيشتر از 60 هزار تاكسي فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومي وجود دارد كه با توجه به توسعه حمل و نقل عمومي، خروج اين تاكسي ها در اولويت این طرح جدید خواهد بود.
رئیس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت از افزایش تسهیلات اسقاط خودروهای فرسوده سواری شخصی و تاکسی خبر داد و اعلام کرد: تسهیلات اسقاط خودروهای سواری فرسوده 10 تا 15 میلیون تومان و تاکسی 20 میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش مهر، سيد مجتبي شفيعي در تشریح طرح جدید اسقاط خودروهای فرسوده با اشاره به توافق با بانک صادرات برای خروج بيشتر از 60 هزار دستگاه خودروي فرسوده از ناوگان حمل و نقل کشور، گفت: بر این اساس تفاهم نامه ای با این بانک امضا شده است.

رئیس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور سقف ارائه تسهیلات برای اسقاط خودرهای تاکسی را 20 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در اين طرح به خودروهاي سواري 10 تا 15 ميليون تومان و خودروهاي تسهيلات جهت اسقاط خودرو فرسوده و جايگزيني با خودروي جديد ارائه خواهد شد.

این مقام مسئول خروج تاكسي هاي فرسوده از ناوگان حمل و نقل را از اولويت هاي اين تفاهم نامه دانست و افزود: در حال حاضر بيشتر از 60 هزار تاكسي فرسوده در ناوگان حمل و نقل  عمومي وجود دارد كه با توجه به توسعه حمل و نقل عمومي، خروج اين تاكسي ها در اولويت این طرح جدید خواهد بود.

وي نظارت كامل ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت بر روند اسقاط و جايگزيني خودروها را از مواد اين تفاهم نامه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: بستر نرم افزاري برای اجراي اين طرح موجود است و تمامي متقاضيان از طريق ثبت نام در سامانه ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت مي‌توانند در اين طرح ثبت نام کنند.

ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته